- Toppartiklar
- Varför får jag upp felmeddelandet "AADSTS90100", "AADSTS90019" eller "AADSTS165000" när jag försöker logga in?
- Hur lägger jag till ett extra mailkonto i Outlook (Windows)?
- Hur installerar och aktiverar jag SPSS som student?
- Hur gör jag om jag har bytt eller ska byta telefon och använder Microsoft Authenticator?
- Hur ansluter jag min iOS enhet till eduroam?
- Hur ansluter jag min Windows 10 dator till eduroam?
- Kan jag automatiskt vidarebefordra min studentmail till min privata e-postadress?
- Hur ansluter jag min Mac dator till eduroam?
- Hur ändrar jag standard typsnitt och storlek i meddelanden i Outlook?
- Hur ansluter jag min Android enhet till eduroam?
- Utvalda artiklar
- Jag får upp en fråga om ytterligare information (More information required). Vad handlar det om?
- Informationshantering i Microsoft 365
- Kan jag lita på detta meddelande? Hur identifierar jag phishingförsök (nätfiske)?
- Varför är det bättre att använda en PIN-kod eller biometri för att logga in på min dator?
- Hur använder jag eduVPN på Windows? (Personal)
- Min dator kräver en Bitlocker återställningsnyckel. Var hittar jag den?
- Outlook lägger till ett Teams möte till alla mina möten. Kan jag stänga av den funktionen?
- Hur ansluter jag min dator, telefon eller surfplatta till högskolans trådlösa nät (eduroam)?