Högskolan Dalarna logotyp
  • Logga in
  • Toppartiklar
  • Hur gör jag om jag har bytt eller ska byta telefon och använder Microsoft Authenticator?
  • Varför får jag upp felmeddelandet "AADSTS90100", "AADSTS90019" eller "AADSTS165000" när jag försöker logga in?
  • Hur lägger jag till ett extra mailkonto i Outlook (Windows)?
  • Hur installerar och aktiverar jag SPSS som student?
  • Hur ansluter jag min iOS enhet till eduroam?
  • Hur ansluter jag min Windows 10 dator till eduroam?
  • Hur ändrar jag (visnings)språk i Office?
  • Hur ändrar jag standard typsnitt och storlek i meddelanden i Outlook?
  • Kan jag automatiskt vidarebefordra min studentmail till min privata e-postadress?
  • Jag får upp varningar om att min dator är i fara eller att mitt virusskydd upphör. Vad ska jag göra?
  • Utvalda artiklar
  • Hur ansluter jag min dator, telefon eller surfplatta till högskolans trådlösa nät (eduroam)?
  • Jag får upp en fråga om ytterligare information (More information required). Vad handlar det om?
  • Informationshantering i Microsoft 365
  • Kan jag lita på detta meddelande? Hur identifierar jag phishingförsök (nätfiske)?
  • Varför är det bättre att använda en PIN-kod eller biometri för att logga in på min dator?
  • Hur använder jag eduVPN på Windows? (Personal)   
  • Min dator kräver en Bitlocker återställningsnyckel. Var hittar jag den?   
  • Outlook lägger till ett Teams möte till alla mina möten. Kan jag stänga av den funktionen?
 Ej inloggad
DUFAQ 1.2.0